بیش از ۲۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در سنندج قلع و قمع شد 

12:23 - 18 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۵۹۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بیش از ۲۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در سنندج قلع و قمع شد 
رئیس کل دادگستری استان کردستان از تخریب بیش از ۲۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در سنندج خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: با ورود جدی و علی الراس دستگاه قضایی استان کردستان در روز تعطیل، ۲۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده اراضی کمربندی بهشت محمدی سنندج به مساحت بیش از ۱۰ هزار مترمربع رفع تصرف شد و از سودجویان بازپس گرفته شد. 

وی تصریح کرد: در اجرای سیاست‌های دستگاه قضایی در امر حفاظت از بیت المال و اراضی ملی و دولتی و با ورود جدی و مستمر دادستانی مرکز استان کردستان، این اقدام با حضور متولیان اعضای قرارگاه جهادی ذیل شورای حفظ حقوق بیت المال استان کردستان صورت گرفت. 

رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: با حضور دستگاه‌های متولی شامل جهاد کشاورزی، امور آب و راهداری و با امکانات سخت افزاری در روز تعطیل با هماهنگی صورت گرفته با شهرداری سنندج در کمتر از یک ساعت این اقدام سازماندهی شده و این ساخت و ساز‌های غیرمجاز قلع و قمع شد. 

رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: ارزش این ساخت و ساز‌های غیرمجاز که در محدوده اراضی مرغوب داخل شهر سنندج و کمربندی بهشت محمدی وجود داشت، بیش از ۲۰ میلیارد تومان بوده و با این اقدام دست سودجویان و دلالان از تصرف به این ساخت و ساز‌ها کوتاه ماند. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه این اقدام انعکاس بسیار خوبی از لحاظ بازدارندگی در مرکز استان کردستان داشته است، بیان کرد: مقابله دستگاه قضایی استان با هرگونه تصرف و دست درازی به بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی با قدرت هرچه تمامتر ادامه دارد و به هیچ وجه به متصرفین، اجازه ساخت و ساز غیرمجاز داده نخواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *